Pogosta vprašanja

Da se boste kar najlažje odločili za rezervacijo našega prevoza in da bo vaše potovanje brezskrbno in udobno, smo za vas pripravili odgovore na nekaj najpogostejših vprašanj, ki si jih postavijo potniki.

1. Kako rezerviram prevoz?

2. Ali se cena prevoza spreminja?

3. Ali lahko zamudim letalo, vlak...?

4. Kaj se zgodi v primeru zamude letala, vlaka...?

5. Kako plačam prevoz?

6. Katero možnost naj izberem ('najkasnejši prihod' ali 'najzgodnejši odhod')?

7. Na kakšen način me obvestite o točni uri odhoda?

8. Kako vas najdem/S kakšnimi vozili vozite?

9. Kako zgodaj se je treba prijaviti (teden/2 tedna/mesece pred prevozom)?

10. Ali je odhod zagotovljen ko ga rezerviram?

11. Kaj če odpovem prevoz?

12. Koliko prej je treba priti na letališče oz. kako hitro pridem iz letališča?

13. Kako rezerviram za danes/jutri?

14. Dobimo popust če nas je več?

15. Če jaz lahko čakam na vas, tudi vi čakate name?

16. Pridete po nas/Nas peljete tudi v Šoštanj?

 

1. Kako rezerviram prevoz?

V glavnem kazalu izberite zavihek 'Kako delujemo', kjer smo za vas pripravili kratka navodila in informacije glede rezervacije/nakupa naših storitev. V obrazcu 'Rezervacija/povpraševanje' pa se nahajajo tudi obrazložitve, ki vam bodo v pomoč pri izpolnjevanju.

 

2. Ali se cena prevoza spreminja?

Cene prevozov naLetališče.si se ne spreminjajo in so vnaprej točno določene. Lahko si jih ogledate v ceniku najpogostejših prevozov, ki se nahaja v zavihku 'Prevozi'. Vseeno pa vam svetujemo, da svoj prevoz rezervirate čimprej in si zagotovite prosto mesto.

 

3. Ali lahko zamudim letalo, vlak...?

Kolekiv naLetališče.si se vedno trudi, da do takšnih in podobnih situacije ne pride. Vsak prevoz posebej načrtujemo z upoštevanjem in spremljanjem dejavnikov, ki lahko vplivajo na potek vožnje/potovanja, kot so vremenske rezmere, dela na cesti, prometne konice in ostali predvidljivi zapleti, ki jih lahko pričakujemo na poti in s tem zagotavljamo prihod na destinacijo v skladu z urami, ki ste jih vnesli. V primeru višje sile, na katere žal nimamo vpliva tako tudi ne moremo odgovarjati. Kljub temu prevoze načrtujemo z nekaj rezerve, da zmanjšamo možnosti za zamudo.

 

4. Kaj se zgodi v primeru zamude letala, vlaka...?

Če predhodno potujete z drugim prevozom (letalom, vlakom …), boste med postopkom rezervacije/povpraševanja v obrazec vnesli tudi podatke, ki se navezujejo na predhodni prevoz (številka leta, ura pristanka letala oz. ura prihoda vlaka/avtobusa …). Če nas sami predhodno ne obvestite o pričakovani zamudi predhodnega prevoza in se dogovorimo za drugo uro prevoza, potem lahko na podlagi podatkov, ki ste jih vnesli ob rezervaciji, preverimo, ali gre za zamudo in kdaj je pričakovan prihod ter vas v tem primeru počakamo. Dolžina čakanja je omejena in je odvisna od vrste prevoza, več o zamudah in čakanju si lahko preberete v naših Splošnih pogojih poslovanja.

Zamudo nam, če je to mogoče, čimprej sporočite, tako vas bomo lahko počakali oz. zagotovili prevoz ob kasnejši uri.

 

5. Kako plačam prevoz?

Potem ko prejmete želene informacije in se odločite za naš prevoz, vam pošljemo predračun z vsemi informacijami v zvezi s prevozom in podatki za plačilo. Prevoz lahko tako plačate najenostavneje preko spletnega bančništva (lahko pa tudi osebno na banki ali pošti). S plačilom dokončno potrdite rezervacijo, s tem pa je tudi sklenjena pogodba med naLetališče.si in vami.

 

6. Katero možnost naj izberem ('najkasnejši prihod' ali 'najzgodnejši odhod')?

Za vsako potovanje med danima možnostma izberite tisto, ki je za vas bolj pomembna.
Ko potujete na letališče, vam svetujemo izbor 'najkasnejši prihod' saj si s tem zagotovite, da boste pravočasno na končni destinaciji, da ne zamudite nadaljnjega prevoza.
Ko predhodno potujete z drugim prevozom, svetujemo, da izberete možnost 'najzgodnejši odhod' in si s tem zagotovite čim zgodnejši prevoz z letališča, železniške postaje …

 

7. Na kakšen način me obvestite o točni uri odhoda?

Ko se odločate za naše zbirne prevoze, vam že na začetku sporočimo predvideno uro odhoda, ki je tudi zapisana na potrdilu ob rezervaciji prevoza.
Dan pred prevozom vam na vašo mobilno telefonsko številko (SMS) sporočimo točno uro odhoda ter kontakt voznika. Trudimo se, da obvestilo prejmete pred poldnevom, a nam včasih to vseeno uspe šele popoldan.
Če do večera na dan pred prevozom ne prejmete obvestila, nas nujno pokličite na telefonsko številko za nujne primere, ki je navedena na vrhu računa/potrdila o prevozu.

 

8. Kako vas najdem/S kakšnimi vozili vozite?

Vozimo vas z našimi kombiji in osebnimi vozili, ki so polno klimatizirana. Vozila so označena z logotipi naLetališče.si, dan pred odhodom pa v obvestilu (SMS) poleg ure in kontakta voznika prejmete tudi podatke o tipu vozila, ki vas bo čakalo na dogovorjenem vstopnem mestu.

 

9. Kako zgodaj se je treba prijaviti (teden/2 tedna/mesece pred prevozom)?

Naš nasvet je, da nas kontaktirate in prevoz rezervirate čimprej, saj vam tako lahko ponudimo prevoz, ki vam bo najbolj odgovarjal, s čim manj čakanja in postankov na poti.

 

10. Ali je odhod zagotovljen, ko ga rezerviram?

Potem ko ste vplačali prevoz in prejeli račun/potrdilo s podatki o prevozu, je prevoz zagotovljen v vsakem primeru. S plačilom prevoza je med naLetališče.si in naročnikom (vami) sklenjena pogodba, kar nas zavezuje, da opravimo plačano storitev.

 

11. Kaj če odpovem prevoz?

Odpoved s povračilom vplačanega denarja je mogoča le v primeru zasebnega prevoza, če naročnik obvesti naLetališče.si o odpovedi vsaj 48 ur pred dogovorjenim pričetkom vožnje. V primeru odpovedi zbirnega prevoza ni povrnitve vplačanega denarja, mogoče pa je pridobiti ugodnost v obliki popusta za novo rezervacijo, ki mora biti opravljena v roku 5 dni od odpovedi in velja za prevoz na enaki relaciji. Višine popusta so navedene v naših Splošnih pogojih poslovanja.

 

12. Koliko prej je treba priti na letališče oz. Kako hitro pridem iz letališča?

Podatke o času, ki ga potrebujete pred vkrcanjem/vzletom letala oz. o času, potrebnem za pristanek in izkrcanje, dobite na spletnih straneh letališč, kamor potujete oz. pri družbi, ki izvaja vaš let. Načeloma velja, da morate bit na letališču vsaj eno uro pred letom za notranje lete oz. vsaj dve uri prej za mednarodne lete.

 

13. Kako rezerviram za danes/jutri?

Za last minute rezervacije vam svetujemo, da nas pokličete na telefonsko številko 040 935 385.

 

14. Dobimo popust če nas je več?

Če vas skupaj potuje več (večja skupina), vam pri naLetališče.si kljub že tako ugodnim cenam nudimo še nekaj dodatnega popusta. Pošljite povpraševanje in prejeli boste našo najugodnejšo ponudbo.

 

15. Če jaz lahko čakam na vas, čakate tudi vi name?

Svetujemo vam, da se zamujanju, ki ni povezano z zamudami letal, vlakov itd. izognete. Vsako zamujanje namreč vpliva na vse potnike, ki se peljejo z istim prevozom, saj zamuda enega potnika pomeni čakanje tudi za ostale potnike.
Če gre za zamujanje s strani potnika, ki ni povezano z zamudo letala/vlaka (oz. potnik ni sporočil točnih podatkov o letu – številka leta in ura pristanka), se potnika v primeru zbirnega prevoza čaka največ 15 minut, v primeru zasebnega prevoza pa največ 45 minut. Več o zamudah in čakanju si lahko preberete v naših Splošnih pogojih poslovanja.

 

16. Pridete po nas/Nas peljete tudi v Šoštanj?

Vstop oz. izstop potnikov je načeloma možen kjerkoli, vendar je to pogojeno s ceno in oddaljenostjo želene destinacije od naših lokacij pobiranja potnikov. Če bi želeli potovati iz drugega kraja oz. želite izstopiti na drugi lokaciji od tistih, ki so vam ponujene v obrazcu za Rezervacijo/povpraševanje, to navedite v opombah.

 

Upamo, da smo odgovorili na vsa pomembnejša vprašanja, ki bi vas kot potnika utegnila zanimati. Če imate dodatna vprašanja, nam lahko pošljete mail na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. in z veseljem vam bomo odgovorili.


Vaš naLetališče.si kolektiv!
Povezujemo Slovenijo s Svetom!